6 Ağustos 2014 Çarşamba

                                                            CİTY HUNTER


Önce dizideki karakterleri anlatayım:

Lee Min Ho'nun dizinin ilk bölümündeki yani henüz Tayland'da oldukları hali benim acayip hoşuma gitti. Özellikle Ajussi'yi kurtardığı anlarda üzerinde yeşil tişört ve gözlerindeki haylaz çocuk bakışı beni öldürdü diyebilirim.


Ajussi'nin dizinin başından sonuna kadar her refleksine, her sözüne güldüm diyebilirim. Adam dayak yedikten sonra bile beni güldürdü yani. Bence diziye renk katan Ajussi'ydi :D


Kim Sang Joong zaten beğendiğim orta yaşlı erkek oyuncularındandır Kore'nin. Adamın inkar edilemez bir karizması var. Fakat bu dizide finalde City Hunter olduğunu söylemesi ve intikam ateşi yüzünden hayatını mahvettiği oğluna büyük bir iyilik yapması dışında pek birşeyini beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Yani kısacası adama saygım sonsuz fakat dizide üstlendiği karakter beş para etmezdi. Fakat altından kalkması gereken rol gerçekten zordu ve bence dizideki diğer herkes gibi çok başarılıydı.


Veee geldik Park Min Young'a. Yani namıdiğer Kim NaNa'mız. Şu zamana kadar izlediğim dizilerde en beğendiğim kadın başroldü. Hem başarı açısından hem güzellik. Bu zor rolün altından o kadar güzel bir şekilde kalktı ki size yemin ederim, ağlarken güldüm. Bu dizide en beğendiğim ayrıntılardan biriydi Kim NaNa'nın saflığı ve aşkının duruluğu. Hele kurşunun önüne atlama sahnesi, beni benden aldı. Diyemiyorum daha birşey :D


Birçok kişi Savcı'yı sevmese de ben dizinin en başından beri sempati duyuyordum bu adama. Hatta ilk başlarda Bay Uzun Bacak olarak Min Ho'ya rakip olabileceğini bile düşündüm, Kim NaNa konusunda yani. Fakat City Hunter'ı yakalamayışı ve sırf o kayıp belgeleri alabilsin diye ölüme gidişi beni çok etkilemişti. Babasını öldüren kişiyi sırf adaletli bir savcı olabilmek için affetmesi büyük bir onur gösterisiydi benim için ve ona duyduğum sempatiyi ikiye katlamıştı. Ayrıca öyle bir babaya sahip olmasına rağmen işinde bu kadar adil ve doğru olması ona bir karizma katıyordu. Bunun da pek kolay bir rol olduğu söylenemezdi fakat herkes gibi Savcı'mız da mükemmeldi.


Açık konuşmak gerekirse izlediğim dizilerin neredeyse hiçbirinde rolünü kötü oynayan ya da rolünün altından kalkamayan birini gördüm. Keza o insanlar bu işi benden çok çok daha iyi bilen profesyoneller olduklarından benim onların bir hatasını farketmem oldukça zor olur. Yani oyunculuğunu beğenmediğim kimse olmadı izlediklerim arasında. Fakat çift olarak çok az diziyi beğendiğim gerçeğini saklayamam. İzlediğim her dizide illa ki bir çift var ama ben nasılsa bu çiftleri bir türlü beğenemiyorum.
Genelde kızlar erkeklerin yanında biraz fazla sönük kalıyor bana göre. Fakat City Hunter'da Lee Yoon Sung ve Kim NaNa çifti tek kelimeyle mükemmeldi. Dizinin başından sonuna kadar beğenmediğim tek nokta olmadı çift olarak. Aradaki konuşmalar bile harikaydı. Çünkü K-Drama'larda ya erkek ya kız -genel olarak kız- hep susan ve ezilen taraf oluyor. Fakat burada Kim NaNa tek kelimeyle mükemmeldi. O saf tavırlara rağmen verdiği sivri cevaplar ve kesinlikle lafın altında kalmayışı beni mest etti.
Birbiri için ölüme giden bir çift ilk defa bana hiç yapmacık gelmedi. Normalde ölüme gitme mevzusu beni bayar, sıkar çünkü çok baneldir, klişedir. Ama burada öyle güzel işlendi ki, ben hayranlıkla izledim. Gerçekten çift konusunda mükemmellerdi. Bir konuya daha değinmek istiyorum. Dizinin beğendiğim bir diğer özelliği ise; sadece birkaç kişi arasında dönüp durmamasıydı. Yani çok kalabalık bir kadroya rağmen 5-10 kişi dışında geriye kalan herkesin figüran havasında olmaması beni mutlu etti. Çünkü böyle diziler beni gerçekten bayıyor. To the Beautiful You gibi mesela.
Ama elbette bu dizinin olumsuz yorum yapacağım bir yanı var ki adım gibi eminim çoğu insan bundan şikayetçidir benim gibi. Sonu çok ucu açık ve alakasızdı. Kim NaNa ve Lee Yoon Sung bakıştılar, gülüştüler ama ne sarıldılar ne elele tutuştular. Ve ardından şaka gibi Lee Yoon Sung'un sinirli bir şekilde araba sürmesini gösterdiler. Diziyi burada bitirmeleri dizinin baştan sona yarattığı ve final bölümünün son 5 dakikasına kadar inanılmaz derecede desteklediği o etkileyici havayı kaçırması çok can sıkıcıydı. Yönetmenin sonradan yaptığı açıklama kesinlikle tatmin edici değildi çünkü eğer ben bir dizi izliyorsam onun sonunu görmeliyim, dizi bittikten sonra yönetmenden duymak çok saçma.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder